Tomasz 'Gimper' Działowy

Tomasz 'Gimper' Działowy

  • imię i nazwisko: Tomasz Działowy
  • data urodzenia: 17.04.1994
  • miejscowość: Warszawa
  • start kanału: 2011-03-02
  • liczba filmów: 2377
  • kategoria: Gaming, Vlog, Muzyka
  • prowadzone kanały: Zagrajmy z Gimperem, Gimpson,
  • sklep internetowy: richzone.eu
  • liczba wyświetleń: 456 799 773
  • liczba subskrypcji: 1 697 882

Tomasz Działowy, znany szerszej jako Gimper, pojawił się na scenie YouTube’a w 2008 roku ze swoim kanałem Gimper1994. To jeden z najbardziej charyzmatycznych YouTuberów w Polsce. Od samego początku istnienia Gimpera w sieci recenzuje on fanom gry, opowiada im o sobie, o tym jaki jest prywatnie i coraz częściej doradza w codziennych, życiowych kwestiach. Podbił serca swoich widzów stylem bycia, bezpośredniością. Jego sposób na sukces to nietuzinkowy humor oraz stały kontakt z fanami. W związku z tym utworzyli oni specjalną grupę Hajsowników, której nazwa nie jest przypadkowa. Wzięła się ona od powiedzenia “Hajs się musi zgadzać”, często powtarzanego przez Gimpera. Hajsownicy to zamknięta społeczność, do której niełatwo się dostać, a sam YouTuber osobiście sprawuje nad nią pieczę, organizując regularnie overwatch’e Hajsowników. Gimper wraz z przyjaciółmi, z którymi często nagrywa, założył sklep Richzone, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Są to imprezy kameralne i w związku z tym, jak wspominają założyciele, bilety sprzedają się bardzo szybko. Gimper jako osobistość medialna wielokrotnie był doceniany za swoją działalność, choćby wtedy, gdy został zaproszony do studia Dzień Dobry TVN. Udzielił tam wywiadu oraz był specjalnym gościem na czacie z telewidzami. Obecnie oprócz gameplay’ów nagrywa także vlogi, a nawet muzykę (jako GIMPSON), którą podobnie jak poprzednie materiały, widzowie pokochali równie mocno.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 134
  • Subskrypcje 7 dni: 1 108
  • Subskrypcje 30 dni: 16 500
  • Wyświetlenia 24h: 140 530
  • Wyświetlenia 7 dni: 1 142 483
  • Wyświetlenia 30 dni: 11 695 406

BIO:

Tomasz Działowy, znany szerszej jako Gimper, pojawił się na scenie YouTube’a w 2008 roku ze swoim kanałem Gimper1994. To jeden z najbardziej charyzmatycznych YouTuberów w Polsce. Od samego początku istnienia Gimpera w sieci recenzuje on fanom gry, opowiada im o sobie, o tym jaki jest prywatnie i coraz częściej doradza w codziennych, życiowych kwestiach. Podbił serca swoich widzów stylem bycia, bezpośredniością. Jego sposób na sukces to nietuzinkowy humor oraz stały kontakt z fanami. W związku z tym utworzyli oni specjalną grupę Hajsowników, której nazwa nie jest przypadkowa. Wzięła się ona od powiedzenia “Hajs się musi zgadzać”, często powtarzanego przez Gimpera. Hajsownicy to zamknięta społeczność, do której niełatwo się dostać, a sam YouTuber osobiście sprawuje nad nią pieczę, organizując regularnie overwatch’e Hajsowników. Gimper wraz z przyjaciółmi, z którymi często nagrywa, założył sklep Richzone, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Są to imprezy kameralne i w związku z tym, jak wspominają założyciele, bilety sprzedają się bardzo szybko. Gimper jako osobistość medialna wielokrotnie był doceniany za swoją działalność, choćby wtedy, gdy został zaproszony do studia Dzień Dobry TVN. Udzielił tam wywiadu oraz był specjalnym gościem na czacie z telewidzami. Obecnie oprócz gameplay’ów nagrywa także vlogi, a nawet muzykę (jako GIMPSON), którą podobnie jak poprzednie materiały, widzowie pokochali równie mocno.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 697 882
  • liczba obserwujących: 90 000

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-07-20 134 1 697 882 140 530 456 799 773
2019-07-19 102 1 697 748 153 512 456 659 243
2019-07-18 96 1 697 646 180 161 456 505 731
2019-07-17 251 1 697 550 203 390 456 325 570
2019-07-16 284 1 697 299 222 875 456 122 180
2019-07-15 241 1 697 015 242 015 455 899 305
2019-07-14 550 1 696 774 558 109 455 657 290
2019-07-13 89 1 696 224 253 266 455 099 181
2019-07-12 93 1 696 135 350 326 454 845 915
2019-07-11 1 093 1 696 042 982 687 454 495 589
2019-07-08 766 1 694 949 479 120 453 512 902
2019-07-07 1 266 1 694 183 896 418 453 033 782
2019-07-05 246 1 692 917 229 526 452 137 364
2019-07-04 364 1 692 671 342 819 451 907 838
2019-07-03 1 615 1 692 307 869 999 451 565 019
2019-07-01 737 1 690 692 529 580 450 695 020
2019-06-30 1 191 1 689 955 657 404 450 165 440
2019-06-29 1 098 1 688 764 946 863 449 508 036
2019-06-27 831 1 687 666 587 477 448 561 173
2019-06-26 2 539 1 686 835 1 373 109 447 973 696
2019-06-24 2 197 1 684 296 1 136 622 446 600 587
2019-06-22 717 1 682 099 359 598 445 463 965
2019-06-21 194 1 681 382 202 503 445 104 367

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

Gimper to jeden z najbardziej popularnych twórców na polskim YouTubie. Jest nie tylko popularny, ale także charakterystyczny, między innymi poprzez swoją fryzurę, a raczej jej brak. Gimper swój kanał na YouTubie otworzył 2 marca 2011 roku i kwestią krótkiego czasu jest fakt, iż przekroczy on liczbę 4 tysięcy materiałów na swoim YouTube'owym kanale. Skąd się wzięła ich tak wielka liczba? Oczywiście, w dużej mierze są to gameplaye z przeróżnych gier, takich jak Gothic, Grand Theft Auto czy Counter Strike: Global Offensive. Gimper na jest także pomysłodawcą bardzo znanej serii Left4Tube, w której inni znani YouTuberzy grają wspólnie w grę Left4Dead. Gimper podbił serca swoich widzów stylem bycia, bezpośredniością. Jego sposób na sukces na YouTubie to nietuzinkowy humor oraz stały kontakt z fanami.
Facebook Gimpera to idealne miejsce dla jego fanów, a w szczególności bardzo popularna i liczna grupa "Hajsownicy Gimpera", która jednoczy wszystkich widzów z twórcą i towrzy między nimi pewną nierozerwalną więź. Facebook dla Gimpera jest więc bardzo ważny, gdyż to właśnie tam zachodzi największa interakcja z widzami, których przecież są całe setki tysięcy. Gimper na swoim wallu zawsze udostępnia informacje dotyczące nadchodzących filmów, radzi się swoich widzów w różnych kwestiach oraz opowiada im, co go spotkało w danym dniu. Gimper na swojej Facebookowej tablicy często umieszcza zdjęcia, których nigdzie indziej nie można znaleźć, a pod nimi jak zawsze ma miejsce zagorzała dyskusja "Hajsowników" Gimpera, którzy bardzo aktywnie udzielają się w komentarzach. Gimper nie pozostaje im dłużny i także udziela się w komentarzach pod swoimi wpisami.
Gimper na swoim Instagramie dzieli się ze swoimi widzami zdjęciami, które mogą kogoś zmotywować do pracy nad swoim ciałem. Gimper bowiem na Instagramie udostępnia bardzo dużo zdjęć z siłowni, chwaląc się tym samym postępami, jakie udaje mu się osiągnąć. Takie zdjęcia mogą zmotywować fanów do pracy nad sobą, gdyż wielu z nich Gimpera uważa za swój wzór do naśladowania. Oprócz siłowni na profilu Gimpera na Instagramie są zdjęcia z różnych podróży, międziy innymi spod wieży Eiffla we Francji. Instagram Gimpera można traktować jako jego osobisty album ze zdjęciami, który dostępny jest dla wszystkich jego widzów, choć oczywiście nie tylko dla nich. Dzięki Instagramowi Gimpera możemy dowiedzieć się, co lubi jeść oraz z kim się spotyka, ale to już pozostawiamy do samodzielnej eksploracji.
Gimper na swoim YouTube'owym kanale głównie gra w gry wideo, od czasu do czasu pojawiają się tam też inne formy, ale to właśnie Snapchat jest najlepszym miejscem, w którym można poznać jego osobowość od całkowicie innej, nieznanej strony. Na Snapchacie Gimper odkrywa swoje drugie oblicze, pokazuje, jak wygląda jego życie codzienne, z jakimi problemami przychodzi mu się zmierzyć oraz co robi w wolnym czasie. Dzięki codziennym aktualizacjom Snapchata przez Gimpera najbardziej zżyci z nim fani mogą stale odczuwać obecność swojego ulubionego YouTubera. Wielu z obserwatorów Gimpera na Snapchacie uważa, że jego Snapchat jest znakomitą rozrywką, dzięki której mogą zapomnieć o troskach, które towarzyszą dniu codziennemu. Snapchat Gimpera to także możliwość do podejrzenia produkcji filmów, które nie są jeszcze oficjalnie dostępne na jego kanale.