TheChwytak

TheChwytak

  • imię i nazwisko: TheChwytak
  • start kanału: 2010-11-11
  • liczba filmów: 297
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 239 085 258
  • liczba subskrypcji: 635 628

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka "pierdoła" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak "Derniere Danse", "Ostatnia Nocka" czy "Somebody That I Used To Know" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest "Extreme Drink Challenge", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.
...więcej >>

BIO:

Tożsamość Chwytaka pozostaje anonimowa, ponieważ twórca ten świadomie chce utrzymać aurę tajemniczości wokół swojego wizerunku. Historia kanału TheChwytak jest banalna w swojej prostocie. Podczas pobytu w jednym z hipermarketów Chwytak kupił sobie chwytak za 3 złote, tak dla żartów. Serio, tylko on jeszcze nie wiedział, że taka \"pierdoła\" zmieni jego całe życie. Początkowo owianego sławą chwytaka TheChwytak używał do nagrywania filmów, na których używał go przy okazji codziennych, prostych czynności, takich jak zapalanie światła, otwieranie drzwi czy przyrządzenie smacznych kanapeczek. Jednak Chwytak z biegiem czasu poszedł o krok dalej. Na co dzień zajmował się montowaniem filmów oraz był muzykiem, co zgrabnie połączył z prostym urządzeniem z hipermarketu za 3 złote. Efektem połączenia jego umiejętności z chwytakiem są liczne parodie znanych piosenek. Jego parodie piosenek takich jak \"Derniere Danse\", \"Ostatnia Nocka\" czy \"Somebody That I Used To Know\" cieszą się ogromną popularnością, która sięga kilkudziesięciu milionów odsłon! Znakiem charakterystycznym Chwytaka jest kartonowe pudło owinięte folią do pieczenia z retro okularami 3D. Chwytak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych postaci polskiego YouTube\'a, a jego stylu po prostu nie da się pomylić z nikim innym! Chwytak zaczął współpracę z DJ Wiktorem, z którym wspólnie grają swoje największe hity na koncertach. Mieli okazję występować wspólnie na Juwenaliach oraz innych festiwalach muzycznych. Na jego kanale oprócz najpopularniejszych coverów można znaleźć Q&A, które jest utrzymane w formie bardzo humorystycznej. Oprócz tego obecne są tam dailyvlogi, w których Chwytak dzieli się kulisami swoich koncertów, produkcji czy podróży, które są znaczną częścią jego pracy. Jego najbardziej znaną serią jest \"Extreme Drink Challenge\", podczas której Chwytak zaprasza różnych YouTuberów, takich jak ŚmiechawaTV, Letni Chamski Podryw czy Piotr Ogiński, gdzie wspólnie przyrządzają i spożywają zaproponowane przez widzów drinki. Chwytak poza działalnością na YouTube prowadzi swój profil na Instagramie, a także sprzedaż koszulek na platformie teetres.

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 635 628
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-17 265 635 628 154 010 239 085 258
2019-09-15 255 635 363 134 546 238 931 248
2019-09-14 193 635 108 111 748 238 796 702
2019-09-13 303 634 915 174 960 238 684 954
2019-09-11 99 634 612 78 031 238 509 994
2019-09-10 123 634 513 74 466 238 431 963
2019-09-09 135 634 390 85 893 238 357 497
2019-09-08 294 634 255 122 175 238 271 604
2019-09-07 336 633 961 117 122 238 149 429
2019-09-06 199 633 625 88 576 238 032 307
2019-09-05 174 633 426 86 482 237 943 731
2019-09-04 194 633 252 90 637 237 857 249
2019-09-03 148 633 058 83 219 237 766 612
2019-09-02 242 632 910 107 514 237 683 393
2019-09-01 405 632 668 164 361 237 575 879
2019-08-31 373 632 263 148 902 237 411 518
2019-08-30 303 631 890 120 821 237 262 616
2019-08-29 328 631 587 129 043 237 141 795
2019-08-28 381 631 259 111 634 237 012 752
2019-08-27 402 630 878 126 595 236 901 118
2019-08-26 456 630 476 143 507 236 774 523
2019-08-25 642 630 020 208 873 236 631 016
2019-08-24 670 629 378 205 961 236 422 143
2019-08-23 530 628 708 145 175 236 216 182
2019-08-22 1 172 628 178 324 354 236 071 007
2019-08-20 878 627 006 191 295 235 746 653
2019-08-19 809 626 128 179 083 235 555 358

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: