ROJSON

ROJSON

  • imię i nazwisko: Patryk Rojewski
  • data urodzenia: 09.09.1984
  • miejscowość: Katowice
  • start kanału: 2008-08-12
  • liczba filmów: 4279
  • kategoria: Gaming
  • liczba wyświetleń: 392 783 341
  • liczba subskrypcji: 1 654 677

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.
...więcej >>

BIO:

Rojson, czyli Patryk Rojewski, który znany jest lepiej jako Rojo, to bardzo doświadczony YouTuber. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są gry komputerowe. Robi to w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. YouTuber wraz z przyjaciółmi założył sklep Richzone, w którym można kupić kolekcje odzieżowe, a także organizuje z nimi wspólnie event Rich Tour, w ramach którego spotykają się ze swoimi fanami w różnych miastach Polski. Jednak to nie jedyne co YouTuber robi dla swoich fanów. Mogą się z nim spotkać dzięki projektowi „Paintball z Rojem”. Rojson kocha paintball, dlatego stara się zaangażować w niego jak największą liczbę osób. Ukłonem w stronę fanów jest też program wspierania młodych twórców gier video – RojoFanGames. Rojo zachęca młodych i ambitnych twórców do tworzenia własnych gier komputerowych, a następnie rozpowszechnia je poprzez swój kanał na YouTube’ie. U YouTubera bardzo ważnym elementem jest seria „infoRojki”, dzięki której ludzie otrzymują wsparcie. W ramach „infoRojków” działa program pomocy „Charytatywna Tarcza Roja”, który ma na celu informowanie o aktualnych zbiórkach pieniędzy dla potrzebujących. Sam dał przykład, gdy sprzedał własny komputer, by pomóc dzieciom. Rojo jest też obrońcą graczy w „Projekcie [email protected]@”, udowadniając, że gry wideo to sport jak każdy inny.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 1 654 677
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-17 292 1 654 677 203 979 392 783 341
2019-09-15 125 1 654 385 126 869 392 579 362
2019-09-14 119 1 654 260 96 690 392 452 493
2019-09-13 132 1 654 141 148 265 392 355 803
2019-09-11 51 1 654 009 109 638 392 207 538
2019-09-10 113 1 653 958 101 227 392 097 900
2019-09-09 2 1 653 845 93 844 391 996 673
2019-09-08 67 1 653 843 87 121 391 902 829
2019-09-07 34 1 653 776 93 547 391 815 708
2019-09-06 28 1 653 742 60 639 391 722 161
2019-09-05 48 1 653 714 68 311 391 661 522
2019-09-04 32 1 653 666 94 293 391 593 211
2019-09-03 66 1 653 634 107 774 391 498 918
2019-09-02 166 1 653 568 135 571 391 391 144
2019-09-01 171 1 653 402 134 672 391 255 573
2019-08-31 196 1 653 231 97 189 391 120 901
2019-08-30 80 1 653 035 90 223 391 023 712
2019-08-29 74 1 652 955 79 412 390 933 489
2019-08-28 25 1 652 881 81 748 390 854 077
2019-08-27 66 1 652 856 90 188 390 772 329
2019-08-26 86 1 652 790 94 580 390 682 141
2019-08-25 -7 1 652 704 105 340 390 587 561
2019-08-24 107 1 652 711 94 674 390 482 221
2019-08-23 45 1 652 604 105 459 390 387 547
2019-08-22 208 1 652 559 177 801 390 282 088
2019-08-20 154 1 652 351 85 172 390 104 287
2019-08-19 183 1 652 197 100 692 390 019 115

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK:

Rojo swój kanał na serwiisie YouTube prowadzi od 12 sierpnia 2008 roku. Jego staż jest więc ogromny, sam Rojo zresztą jest bardzo doświadczonym już graczem. Jedną z największych jego pasji, którą dzieli się z fanami, są właśnie gry komputerowe. Rojo swój kanał na YouTubie prowadzi w sposób zdecydowanie niekonwencjonalny, bardzo dyskusyjny, a czasem wręcz kontrowersyjny. Jednak w żadnym stopniu nie przeszkadza mu to w gromadzeniu wokół siebie całej rzeczy fanów, tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Na swoim kanale można poznać go w różnych „wcieleniach”. Raz, jako agresywnego gracza w „ANGRYSHITRAGE”, gdzie ocenia najgorsze, jego zdaniem, gry komputerowe; innym razem jako spokojnego człowieka w serii vlogów „Moje urojenia”, w których dzieli się swoimi przemyśleniami na każdy temat. Rojo zdążył już wrzucić na swój kanał na YouTubie aż ponad 3500 filmów, trzeba przyznać, że ta liczba robi wrażenie!
Rojson na swoim Facebookowym profilu zdążył zebrać już ponad pół miliona polubień, co jest naprawdę świetnym wynikiem. Rojson właśnie na tym portalu najczęściej kontaktuje i integruje się ze swoimi widzami. Na jego profilu na bieżąco pojawiają się aktualne informacje dotyczące nadchodzących filmów, więc wszyscy fani zainteresowani najnowszymi wieściami z obozu Rojsona powinni znaleźć się na jego profilu. Rojson stara się aktywizować swoich widzów poprzez wysyłanie im pytań odnośnie do planowanych serii lub udostępniając jakieś mało popularne zdjęcie z czasów młodości, którego nikt wcześniej nie widział. Rojson używa Facebooka również jako narzędzia do przedstawiania pewnych anegdot, na przykład o tym, w jaki sposób przyszedł mu pomysł do głowy na jakiś konkretny odcinek. Profil Rojsona na Facebooku jest prowadzony w taki sposób, że kto go nie obserwuje, z pewnością wiele traci.
Rojson na Instagramie to oczywiście wszystkim dobrze znany, szalony, pozytywny, gamingowy Rojson. Na swoim Instagramie Rojson chwali się w jakie gry aktualnie gra, pokazuje wydania różnych gier i związane z nimi różne suveniry. Oprócz dobrze znanej, gamingowej strony, Rojson odsłania przed obserwatorami swoją rodzinną stronę. Chwali się on bowiem swoją żoną, Perlą, a także swoją córką. Można więc powiedzieć, że instagramowy profil Roja to taki jego publiczny album ze zdjęciami, który jest dostępny dla wszystkich. Widać, że Rojson dobrze się bawi prowadząc swój profil na Instagramie. Instagram Rojsona jest zdecydowanie jednym z bardziej przyjaznych profili na całym Instagramie, ponieważ znajdziemy na nim mieszankę gamingowej pasji z rodzinną miłością, a to wszystko ukazane w krzywym zwierciadle typowym dla Roja.
Snapchat Rojsona jest taki jak sam Rojo – szalony i bardzo pozytywny. Każdy, kto szuka rozrywki po ciężkim dniu z pewnością ją tutaj znajdzie, gdyż osobowość Roja jest po prostu szalenie pozytywna i cokolwiek znajduje się na jego Snapchacie, to jest to podane w sposób bardzo zabawny i sympatyczny. Dzięki Snapchatowi Roja można zobaczyć kulisy produkcji jeszcze nieudostępnionych filmów i tym samym być krok przed resztą jego widzów. Jego Snapchat pokazuje także Roja z bardziej prywatnej strony, można zuważyć, jaki Rojson jest tak naprawdę na co dzień, gdy reszta kamer jest wyłączona. Rojson mówi często o swoich spontanicznych przemyśleniach i wygłupia się przed kamerą ku uciesze swoich fanów. Rojo doskonale zdaje sobie sprawę, że ma wielu oddanych fanów, dlatego jego Snapchat jest prowadzony przede wszystkim dla nich.