Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 823
  • kategoria: Gaming, Vlog
  • liczba wyświetleń: 797 217 047
  • liczba subskrypcji: 3 020 000

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.
...więcej >>

BIO:

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 3 020 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-11-03 10 000 3 020 000 5 850 967 797 217 047
2019-11-01 10 000 3 010 000 2 842 096 791 366 080
2019-10-31 0 3 000 000 2 543 611 788 523 984
2019-10-30 0 3 000 000 2 445 182 785 980 373
2019-10-29 10 000 3 000 000 2 124 483 783 535 191
2019-10-28 10 000 2 990 000 4 482 761 781 410 708
2019-10-26 0 2 980 000 2 089 281 776 927 947
2019-10-25 0 2 980 000 3 319 277 774 838 666
2019-10-23 0 2 980 000 1 809 546 771 519 389
2019-10-22 0 2 980 000 1 742 585 769 709 843
2019-10-21 0 2 980 000 2 013 201 767 967 258
2019-10-20 10 000 2 980 000 1 862 834 765 954 057
2019-10-19 0 2 970 000 2 027 046 764 091 223
2019-10-18 0 2 970 000 1 724 949 762 064 177
2019-10-17 0 2 970 000 1 687 341 760 339 228
2019-10-16 0 2 970 000 1 736 620 758 651 887
2019-10-15 0 2 970 000 1 679 465 756 915 267
2019-10-14 10 000 2 970 000 2 285 809 755 235 802

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: