Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 823
  • kategoria: Vlog
  • liczba wyświetleń: 797 217 047
  • liczba subskrypcji: 3 020 000

Friz, a właściwie Karol Wiśniewski, to wiodąca postać na polskim YouTube, która nagrywa filmy o charakterze lifestyle'owym. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Karol na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Następnie, Friz był bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Swój największy wzrost popularności zawdzięcza właśnie tej grze. Karol w swojej pokemonowej pasji tworzył różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jaj. Po osiągnięciu sporego sukcesu, wraz ze znajomymi z Pokemon GO - Trombą oraz Wujkiem Łukim, założyli "Ekipę". Od tego momentu na kanale Friza zaczęły pojawiać się filmy lifestyle'owe z dużą przewagą rożnego rodzaju wyzwań. W marcu 2019 roku, Friz wraz ze swoim zespołem przeprowadził się do wartego 5 milionów złotych "Domu Ekipy". Wraz z nowym projektem, Karol ogłosił rozpoczęcie wyzwania 365 dni z codziennymi filmami na kanale. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątke, gdyż codzienne publikacje ciekawych materiałów, przyczyniły się do ogromnego wzrostu popularności Friza i jego Ekipy na polskim YouTube. W zaledwie kilka miesięcy, Friz dołączył do czołówki polskich twórców YouTube pod względem subskrypcji oraz mógł popisać się rekordową liczbą wyświetleń osiąganych pod filmami w czasie rzeczywistym. Do Ekipy Friza w międzyczasie dołączyły takie osoby jak dziewczyna YouTubera - Wersow, a także: Poczciwy Krzychu, Mini Majk, Marta, Mixer, Kasia czy Patecki. W marcu 2020 roku, Friz ogłosił zakończenie projektu "daily vlogów", publikując tylko jednego dnia 12 specjalnych materiałów. Po tygodniowej przerwie, wraz z Ekipą wybrał się na miesiąc do Stanów Zjednoczonych, gdzie oprócz zasłużonego odpoczynku, zaczął nagrywać kolejne materiały zza oceanu, które od razu trafiły na YouTube.
...więcej >>

BIO:

Friz, a właściwie Karol Wiśniewski, to wiodąca postać na polskim YouTube, która nagrywa filmy o charakterze lifestyle\\\'owym. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Karol na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Następnie, Friz był bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Swój największy wzrost popularności zawdzięcza właśnie tej grze. Karol w swojej pokemonowej pasji tworzył różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\\\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jaj. Po osiągnięciu sporego sukcesu, wraz ze znajomymi z Pokemon GO - Trombą oraz Wujkiem Łukim, założyli \\\"Ekipę\\\". Od tego momentu na kanale Friza zaczęły pojawiać się filmy lifestyle\\\'owe z dużą przewagą rożnego rodzaju wyzwań. W marcu 2019 roku, Friz wraz ze swoim zespołem przeprowadził się do wartego 5 milionów złotych \\\"Domu Ekipy\\\". Wraz z nowym projektem, Karol ogłosił rozpoczęcie wyzwania 365 dni z codziennymi filmami na kanale. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątke, gdyż codzienne publikacje ciekawych materiałów, przyczyniły się do ogromnego wzrostu popularności Friza i jego Ekipy na polskim YouTube. W zaledwie kilka miesięcy, Friz dołączył do czołówki polskich twórców YouTube pod względem subskrypcji oraz mógł popisać się rekordową liczbą wyświetleń osiąganych pod filmami w czasie rzeczywistym. Do Ekipy Friza w międzyczasie dołączyły takie osoby jak dziewczyna YouTubera - Wersow, a także: Poczciwy Krzychu, Mini Majk, Marta, Mixer, Kasia czy Patecki. W marcu 2020 roku, Friz ogłosił zakończenie projektu \\\"daily vlogów\\\", publikując tylko jednego dnia 12 specjalnych materiałów. Po tygodniowej przerwie, wraz z Ekipą wybrał się na miesiąc do Stanów Zjednoczonych, gdzie oprócz zasłużonego odpoczynku, zaczął nagrywać kolejne materiały zza oceanu, które od razu trafiły na YouTube.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 3 020 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: