Bronzowe Myśli

Bronzowe Myśli

  • imię i nazwisko: Tomasz, Andrzej i Łukasz
  • start kanału: 2014-03-30
  • liczba filmów: 812
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 174 909 795
  • liczba subskrypcji: 410 000

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się "tylko" na grze League Of Legends. Słowo "tylko" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!
...więcej >>

BIO:

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube\'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się \"tylko\" na grze League Of Legends. Słowo \"tylko\" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 410 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-11-03 0 410 000 51 613 174 909 795
2019-11-01 0 410 000 31 011 174 858 182
2019-10-31 0 410 000 39 606 174 827 171
2019-10-30 -1 000 410 000 76 731 174 787 565
2019-10-29 1 000 411 000 32 488 174 710 834
2019-10-28 0 410 000 137 875 174 678 346
2019-10-26 0 410 000 29 442 174 540 471
2019-10-25 0 410 000 56 047 174 511 029
2019-10-23 0 410 000 32 022 174 454 982
2019-10-22 0 410 000 39 076 174 422 960
2019-10-21 0 410 000 56 802 174 383 884
2019-10-20 0 410 000 90 005 174 327 082
2019-10-19 0 410 000 24 510 174 237 077
2019-10-18 0 410 000 22 097 174 212 567
2019-10-17 0 410 000 23 990 174 190 470
2019-10-16 0 410 000 22 734 174 166 480
2019-10-15 1 000 410 000 22 339 174 143 746
2019-10-14 0 409 000 25 775 174 121 407
2019-10-13 0 409 000 26 838 174 095 632

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: