Bronzowe Myśli

Bronzowe Myśli

  • imię i nazwisko: Tomasz, Andrzej i Łukasz
  • start kanału: 2014-03-30
  • liczba filmów: 806
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 172 741 603
  • liczba subskrypcji: 408 588

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się "tylko" na grze League Of Legends. Słowo "tylko" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!
...więcej >>

BIO:

Jakie są wasze pierwsze myśli na myśl o Bronzowych Myślach? Masło maślane, a myśli bronzowe. Takie samo uczucie zagubienia i zagmatwania można odnieść, wchodząc z doskoku na kanał Bronzowych Myśli, nie mając pojęcia o tym, co i jak nagrywają. Na pierwszy rzut oka są to filmy z rozgrywką w grę League of Legends z bardzo chaotycznym montażem i komentarzem twórców. To wszystko jest jednak bardzo przemyślane, ale od początku. Twórcami są trzej przyjaciele: Tomasz, Andrzej oraz Łukasz, którzy postanowili kontynuować YouTube\'owy projekt tuż po ukończeniu studiów. Jak widać, wyszło im to na dobre, gdyż dzisiaj mogą pochwalić się ponad 300 tysięczną stałą publicznością, która ich materiały obejrzała już ponad 115 milinów razy. Te liczby robią wrażenie, zwłaszcza jak na kanał, który skupia się \"tylko\" na grze League Of Legends. Słowo \"tylko\" nieprzypadkowo znalazło się w cudzysłowie, ponieważ panowie z Bronzowych Myśli robią znacznie więcej niż zwykłe gameplaye z tej popularnej gry. Ich filmy zawierają porządną dawkę relaksu i rozrywki, niekoniecznie takiej odmóżdżającej. Twórcy kanału chcą w swoich materiałach zaprezentować widzom rozrywkę prawdziwie najwyższych lotów, w której zawiera się bardzo dobry montaż, kreatywność oraz różnorodność. Na kanale od czasu do czasu pojawiają się znani goście, tacy jak Izak, Nervarien czy Kikis. Autorzy kanału Bronzowe Myśli mają swoją stronę internetową oraz sklep. Co ciekawe, nie jest to typowy sklep jedynie z ubraniami. Jest to bowiem sklep z dwoma książkami wydanymi przez Bronzowe Myśli. Tomasz, Andrzej oraz Łukasz wraz z rozwojem kanału zaczęli obierać trochę inny kierunek w prezentowanych na nim treściach. Panowie rozszerzyli tematykę swojego kanału o treści motywacyjne oraz zaczęli interesować się potęgą podświadomości. Musimy przyznać, że jest to bardzo ciekawy kierunek, a mieszanka czysto rozrywkowej formy z formą dydaktyczną okazuje się mieszanką wybuchową!

OSTATNIE NEWSY:


WYWIADY:

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 408 588
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-09-17 357 408 588 159 391 172 741 603
2019-09-15 274 408 231 158 633 172 582 212
2019-09-14 124 407 957 70 717 172 423 579
2019-09-13 419 407 833 217 524 172 352 862
2019-09-11 199 407 414 88 171 172 135 338
2019-09-10 327 407 215 115 419 172 047 167
2019-09-09 513 406 888 133 067 171 931 748
2019-09-08 1 531 406 375 210 362 171 798 681
2019-09-07 458 404 844 103 893 171 588 319
2019-09-06 249 404 386 67 931 171 484 426
2019-09-05 290 404 137 54 314 171 416 495
2019-09-04 173 403 847 44 143 171 362 181
2019-09-03 163 403 674 37 999 171 318 038
2019-09-02 295 403 511 52 321 171 280 039
2019-09-01 562 403 216 80 641 171 227 718
2019-08-31 -29 402 654 8 880 171 147 077
2019-08-30 -46 402 683 9 825 171 138 197
2019-08-29 -39 402 729 10 686 171 128 372
2019-08-28 -36 402 768 8 416 171 117 686
2019-08-27 -31 402 804 11 188 171 109 270
2019-08-26 -63 402 835 10 011 171 098 082
2019-08-25 -18 402 898 10 770 171 088 071
2019-08-24 -57 402 916 8 819 171 077 301
2019-08-23 -74 402 973 8 851 171 068 482
2019-08-22 -99 403 047 18 064 171 059 631
2019-08-20 -66 403 146 8 580 171 041 567
2019-08-19 -46 403 212 8 570 171 032 987

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: