Adrianna Skon

Adrianna Skon

  • imię i nazwisko: Adrianna Skoneczna
  • data urodzenia: 11.04.1997
  • miejscowość: Kalisz
  • start kanału: 2012-04-17
  • liczba filmów: 402
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 113 580 134
  • liczba subskrypcji: 847 000

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie "Jak wpaść na świetny pomysł". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery "Sióstr", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - "FSUMIE", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge ("DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - "Gadżetowo". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.
...więcej >>

BIO:

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie \"Jak wpaść na świetny pomysł\". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery \"Sióstr\", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - \"FSUMIE\", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge (\"DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!\") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - \"Gadżetowo\". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 847 000
  • liczba obserwujących: 22 100

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-11-03 1 000 847 000 433 380 113 580 134
2019-11-01 0 846 000 150 418 113 146 754
2019-10-31 1 000 846 000 128 763 112 996 336
2019-10-30 0 845 000 108 890 112 867 573
2019-10-29 0 845 000 113 043 112 758 683
2019-10-28 2 000 845 000 385 905 112 645 640
2019-10-26 1 000 843 000 284 290 112 259 735
2019-10-25 1 000 842 000 356 692 111 975 445
2019-10-23 0 841 000 121 408 111 618 753
2019-10-22 1 000 841 000 119 975 111 497 345
2019-10-21 0 840 000 152 639 111 377 370
2019-10-20 1 000 840 000 275 506 111 224 731
2019-10-19 1 000 839 000 297 423 110 949 225
2019-10-18 1 000 838 000 236 132 110 651 802
2019-10-17 2 000 837 000 282 176 110 415 670
2019-10-16 1 000 835 000 301 303 110 133 494
2019-10-15 2 000 834 000 341 380 109 832 191
2019-10-14 2 000 832 000 417 135 109 490 811
2019-10-13 2 000 830 000 484 829 109 073 676

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: