Adrianna Skon

Adrianna Skon

  • imię i nazwisko: Adrianna Skoneczna
  • data urodzenia: 11.04.1997
  • miejscowość: Kalisz
  • start kanału: 2012-04-17
  • liczba filmów: 380
  • kategoria:
  • liczba wyświetleń: 89 779 094
  • liczba subskrypcji: 729 727

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie "Jak wpaść na świetny pomysł". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery "Sióstr", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - "FSUMIE", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge ("DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - "Gadżetowo". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.
...więcej >>

STATYSTYKI

  • Subskrypcje 24h: 2 019
  • Subskrypcje 7 dni: 7 371
  • Subskrypcje 30 dni: 17 415
  • Wyświetlenia 24h: 365 504
  • Wyświetlenia 7 dni: 1 451 656
  • Wyświetlenia 30 dni: 3 710 784

BIO:

Adrianna Skoneczna, znana na YouTube pod pseudonimem Adrianna Skon, swoje filmy zaczęła nagrywać już w 2012 roku, czyli w wieku zaledwie 15 lat. Na początku jej kanał rozwijał się powoli. Główną tematyką jej pierwszych filmików były pogadanki na dany temat. Krótko mówiąc: historia Adrianny Skon zaczynała się od zwykłego vlogowania. Po pewnym czasie Ada wpadła na pomysł rozpoczęcia kompletnie nowej serii, niezwiązanej z dotychczasowym kontentem. Myśl ta zrodziła się w jej głowie podczas nagrywania jednego z odcinków, mianowicie \"Jak wpaść na świetny pomysł\". W odcinkach z nowego cyklu Ada wcielała się w postacie sześciu, kompletnie różniących się od siebie sióstr i tworzyła konwersacje między nimi. W swoim scenariuszu podkreślała kontrasty między osobowościami jakie prezentowała. Warto wspomnieć, że podczas kręcenia tych filmików dziewczyna miała dopiero 17 lat. Pomysł na nową serię okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż kanał Adrianny zaczynał się coraz dynamiczniej rozwijać. Było to coś nowego, dotychczas niespotykanego na polskim YouTube. Po zakończeniu kariery \"Sióstr\", na kanale vlogerki zaczęły pojawiać się odcinki nowej serii - \"FSUMIE\", która, tak jak pierwsze filmy Ady opierała się na wypowiedziach na różne tematy. Oczywiście w między czasie pojawiały się ze strony Adrianny także inne filmiki, które były swojego rodzaju przerywnikami w prowadzeniu serii. Na przykład: challenge (\"DG...! CO TO ZA YOUTUBER?!\") lub livestreamy Q&A. Zwykłe pogadanki okazały się jednak nie do końca satysfakcjonować Adę i dlatego przyszedł czas na powstanie serii prosperującej do dnia dzisiejszego - \"Gadżetowo\". Jest to jedna z najbardziej różowych i cukierkowych form odcinków na prawdopodobnie całym YouTube. Jednakże nie ta słodycz jest w filmikach najważniejsza. Adrianna Skon przedstawia teraz na swoim kanale testy produktów zamawianych przez internet. Przez oprawę jaką w tych odcinkach stosuje są one bardziej skierowane do części żeńskiej, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby i chłopcy znaleźli na jej kanale coś dla siebie. Dawniej, charakterystyczne dla Ady były jej okulary i aparat na zęby, teraz najbardziej wyróżniają ją powiększające, kolorowe soczewki, różowe i połyskliwe ubrania oraz dodatki. O swoich poczynaniach Adrianna Skon na bieżąco informuje na swoim Instagramie oraz Facebooku. Na tych portalach można się także z Adą skontaktować.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 729 727
  • liczba obserwujących: 22 100

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-07-22 2 019 729 727 365 504 89 779 094
2019-07-21 911 727 708 156 865 89 413 590
2019-07-20 945 726 797 210 308 89 256 725
2019-07-19 1 043 725 852 215 189 89 046 417
2019-07-18 1 120 724 809 259 123 88 831 228
2019-07-17 1 333 723 689 244 667 88 572 105
2019-07-16 1 367 722 356 220 598 88 327 438
2019-07-15 1 380 720 989 282 016 88 106 840
2019-07-14 473 719 609 97 653 87 824 824
2019-07-13 382 719 136 82 400 87 727 171
2019-07-12 335 718 754 76 457 87 644 771
2019-07-11 1 006 718 419 252 490 87 568 314
2019-07-08 112 717 413 130 480 87 315 824
2019-07-07 341 717 301 107 893 87 185 344
2019-07-05 266 716 960 68 194 87 077 451
2019-07-04 324 716 694 67 605 87 009 257
2019-07-03 667 716 370 159 138 86 941 652
2019-07-01 388 715 703 91 668 86 782 514
2019-06-30 495 715 315 103 004 86 690 846
2019-06-29 1 391 714 820 284 416 86 587 842
2019-06-27 353 713 429 74 592 86 303 426
2019-06-26 764 713 076 160 524 86 228 834
2019-06-24 1 029 712 312 169 772 86 068 310
2019-06-22 540 711 283 122 859 85 898 538

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: