Jak YouTuberzy grają w piłkę nożną, czyli mecz charytatywny fundacji Rak'N'Roll

Jak YouTuberzy grają w piłkę nożną, czyli mecz charytatywny fundacji Rak'N'Roll

Dla fanów sportu i widzów polskiej sceny YouTube, ten dzień nie mógł być spokojny. W hali na warszawskim Bemowie odbyło się wydarzenie charytatywne, zorganizowane przez Kreatora Sportowych Emocji i fundację RAK'N'ROLL, w którym udział wzięli amatorzy oraz gwiazdy polskiego YouTube'a. Wszystko to w jednym, szczytnym celu - wsparciu fundacji walczącej z chorobą nowotworową.


Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 8:00, gdy na boisko weszły pierwsze drużyny amatorów, biorące udział w rozgrywkach. Walka była bardzo emocjonująca i z pewnością podwyższyła poziom adrenaliny zawodnikom, jak również liczącej około 700 osób widowni. Mecze trwały aż do godziny 16:00, kiedy poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą drużyną okazali się Chłopcy Z Bielan, a z ich ekipy dwóch zawodników zostało szczególnie wyróżnionych - najlepszy strzelec i najlepszy bramkarz.

Mecz gwiazd rozpoczął się z godzinnym opóźnieniem, jednak zupełnie nie przeszkodziło to fanom w czerpaniu radości z pełnej emocji rozgrywki. Pierwsza połowa meczu zakończyła się remisem 4-4. Walka była bardzo zacięta - Pierwszą bramkę zdobyła drużyna czerwonych, w skład której weszli: Vin z Ponków, Historia bez cenzury, Footroll i Reżyser Życia. Przeciw nim zagrała drużyna niebieska w składzie: Magia Y, Lachu oraz Jeleniejaja. Bramkarzem u czerwonych był Wojtek Drewniak, a u niebieskich Gabor. Na stanowiskach komentatorskich zasiedli Piotr z Jelenichjaj oraz Cyber Marian.



W przerwie meczowej Cyber Marian wraz z Footrollem poprowadzili  licytację kilku ciekawych przedmiotów, z których dochód został przeznaczony na wsparcie fundacji RAK'N'ROLL. Pierwszą licytacją były 2 podwójne zaproszenia na mecz Legii Warszawa. Pierwsze zaproszenie zostało wylicytowane za 500 zł, a drugie za 300 zł. Następnie pod młotek poszły koszulki z podpisami YouTuberów. Najwyższa oferta wyniosła aż 550 złotych. Wśród licytujących znaleźli się również sami twórcy internetowi, którzy chcieli wesprzeć fundację również poprzez wylicytowanie przedmiotu. Udało się to Footrollowi, który jedną z piłkarskich koszulek wygrał za 1000 złotych!



Mecz zakończył się wynikiem 7:5 dla drużyny czerwonej. Rozgrywka była bardzo wyrównana, a wygrani zdobyli przewagę dopiero w ostatnich minutach meczu. Po wszystkim do twórców ustawiła się wielka kolejka po autografy i zdjęcia. Każdy miał szansę na porozmawianie z ulubionym YouTuberem, zrobienie sobie zdjęcia i zdobycie jego podpisu. Na końcu organizator zawodów przekazał reprezentantce fundacji RAK'N'ROLL czek na kwotę, którą zebrano podczas całej akcji. Łącznie na konto fundacji przekazano prawie 8000 złotych.