Grupa Abstra z marką Żabka wystartowała z nowym kanałem!

Grupa Abstra z marką Żabka wystartowała z nowym kanałem!

Grupa Abstra ciągle się rozwija i nikogo już nie dziwi kolejny kanał działający pod ich szyldem, gromadzący setki tysięcy wyświetleń. Po sukcesie kanału "Jak TO robić?" prowadzonego w ścisłej współpracy z marką Durex, Abstra połączyło siły z siecią Żabką.


Kumaty – nowy kanał na YouTube to owoc współpracy firmy Abstra ze znaną siecią niewielkich sklepów spożywczych. Żabka znana jest z humorystycznego podejścia do marketingu, zatem współdziałanie z największym producentem rozrywkowych treści na polskim YouTube zdaje się być strzałem w dziesiątkę.


Grupa Abstra wspomina w informacji prasowej, że w skład treści publikowanych na kanale będą wchodzić m.in. zabawne skecze i nietypowe wyzwania. Głównym bohaterem jest Dawid Książkiewicz, który w niecodzienny sposób reklamuje produkty dostępne w sklepach. W materiałach gościnnie pojawiać się będą inne postaci z uniwersum Abstra. W pierwszych dwóch odcinkach wystąpili znani wszystkim Rafał Masny i Czarek Jóźwik.
Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że „Kumaty” osiągnie równie duży sukces co „Jak TO Robić?”, nasz pierwszy kanał partnerski. – Mówi Rafał Masny.

avatar

Patryk Bałajewicz

Brak opisu