Polscy influencerzy wspierają akcję #ZadzwońDoDziadków

Polscy influencerzy wspierają akcję #ZadzwońDoDziadków

Tegoroczna Wielkanoc różni się od świąt z poprzednich lat pod każdym względem. Nie spotkamy się z rodziną z drugiej części Polski, nie uściskamy najbliższych, a wielkanocne śniadanie jest znacznie mniejsze niż zwykle. I choć zwykle influencerzy zachęcają, by na czas świąt odłożyć smartfony i laptopy, i spędzić czas w bliskości w rodziną, w tym roku wpierają zupełnie inną akcję. 


Akcja #ZadzwońDoDziadków ma na celu uchronienie osób z grupy największego ryzyka przed zachorowaniem na dolegliwości wywoływane koronawirusem. Akcja organizowana jest przez Publicon., Wykop.pl, Gazetę Wyborczą, wysokieobcasy i sieć partnerską GetHero.



Na Instagramie akcję wsparł między innymi reZigiusz, Toffiki, Kuba Norek, Marlen Sojka, Maria Jeleniewska czy Lena Kociszewska.



Możecie dołączyć do akcji w wydarzeniu na Facebooku. W opisie wydarzenia organizatorzy zachęcają nie tylko do telefonów, ale także do pomocy w zakupach Waszych dziadków - ograniczając jednak kontakt bezpośredni do niezbędnego minimum.
Chcemy, żebyście w tym trudnym czasie zadzwonili do swoich dziadków. Powiedzieli, że za nimi tęsknicie. Spytali, czy przypadkiem nie potrzebują produktów pierwszej potrzeby – zakupów spożywczych czy leków. Jeszcze raz przekazali, że powinni teraz często myć ręce, dobrze się odżywiać i odpowiednio nawadniać organizm.

Możecie także nagrać filmik lub zrobić zdjęcie, oznaczyć je hasztagiem #ZadzwońDoDziadków i wrzucić na swój profil w mediach społecznościowych. Takie akcje na pewno pomogą nam przetrwać tę sytuację we względnej normalności i spokojnej atmosferze.

Emilia Wełna

Zawodowo zajmuję się redakcję i korektą, a hobbystycznie pisaniem. Fascynuje mnie nauka, a najwięcej czasu zajmuje granie w GTA i oglądanie "Przyjaciół" na okrągło.