TVP podjęła się współpracy z aplikacją TikTok

TVP podjęła się współpracy z aplikacją TikTok

TikTok został partnerem medialnym drugiego sezonu programu rozrywkowego "Dance, dance, dance" emitowanego na kanale TVP2. W show udział wezmą popularni tiktokerzy, jak chociażby Natalia Lewandowska czy Ewa Zawada


Wczoraj (29.02) miała miejsce premiera pierwszego odcinka programu "Dance, dance, dance 2". Partnerem medialnym całej drugiej edycji został TikTok - popularna aplikacja społecznościowa. Co z tego tak naprawdę wynika?

Do show zapraszani będą najpopularniejsi polscy tiktokerzy, którzy na antenie spróbują wyjaśnić zasady działania platformy. Co więcej, TikTok wzbogacił się o oficjalny profil programu @dddtvp, gdzie znajdują się unikatowe nagrania.



Ruszył także specjalny taneczny challenge okraszony hasztagiem #dddpl. Użytkownicy mogą za jego pomocą pokazać światu swoje umiejętności taneczne. Trzeba przyznać, że Telewizja Polska stara się unowocześnić swoje programy i próbuje dotrzeć do młodszego grona odbiorców.

Współpraca zawarta przez TVP jest kolejnym dowodem na to, że TikTok powoli przestaje być traktowany jako aplikacja dryfująca gdzieś na peryferiach. Z platformy korzysta około 1,5 mld użytkowników, co chyba mówi samo przez się o jej popularności i wpływie.

 

Co sądzicie o tytułowej współpracy? Dajcie znać w komentarzach!


Źródło: Wirtualne Media 

avatar

Piotr Malinowski

Student dziennikarstwa, zapalony fan gier studia Piranha Bytes. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem projektów na YouTube, nauką języków oraz rozwijaniem swojej pisarskiej pasji. Dla „APYnews.pl” pisze od marca 2016 r.