TikTokerka wyprzedziła PewDiePie'a i została najpopularniejszą osobą w internecie

TikTokerka wyprzedziła PewDiePie'a i została najpopularniejszą osobą w internecie

Stało się! Wielka gwiazda TikToka - 16-letnia Charli D'Amelio - została oficjalnie najbardziej popularną influencerką w sieci. Nastolatka osiągnęła próg 109,4 mln obserwujących na platformie wyprzedzając tym samym liczbę widzów, jaką może pochwalić się na ten moment PewDiePie na YouTube. 


Charli D'Amelio urodziła się w 2004 roku w Stanach Zjednoczonych. Przed rozpoczęciem internetowej kariery była profesjonalną tancerką. W 2019 roku rozpoczęła publikację regularnych filmików na TikToku. Dzięki viralowym nagraniom do popularnych piosenek w błyskawicznym tempie zdetronizowała na platformie Loren Gray. Charli D'Amelio została takze pierwszą osobą na TikToku, która osiągnęła 50 mln, a także 100 mln obserwujących. Według Forbes, jest także drugą najlepiej zarabiającą TikTokerką na świecie. Oto jej przykładowe nagrania w serwisie:



Co bardzo interesujące, TikTokerka może popisać się średnim przyrostem 170 tys. nowych fanów dziennie, a od czasu założenia konta dodała blisko 1800 filmów, co daje średnio niemal 3 nowe filmy dziennie.



Teraz do swoich osiągnięć zdobytych w młodym wieku, Charli może przypisać także status najpopularniejszej osoby wywodzącej się z mediów społecznościowych. Wcześniej tytuł ten należał do PewDiePie, którego kariera na YouTube doprowadziła do 109 mln subskrybentów, które obecnie posiada. W ostatnich dniach Pewdsa wyprzedziła właśnie Charli D'Amelio, która w momencie pisania tego artykułu może pochwalić się 109,6 mln obserwujących na TikToku.



W sieci znajdziemy jeszcze kilka większych profili, jednak te należą do osób, które zdobyły swoją popularność poza internetem - chodzi o profile muzyków czy sportowców lub takie, które należą do wielu osób na raz, jak chociażby popularny indyjski kanał wytwórni muzycznej i filmowej - T-Series. Sukces nastoletniej gwiazdy TikToka jest zatem czymś naprawdę wielkim!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.