TikTok dzięki nowej integracji pozwala kupić bilet na koncert

TikTok dzięki nowej integracji pozwala kupić bilet na koncert

Jakiś czas temu w sieci pojawiły się informacje o tym, że TikTok pracuje nad własna aplikacją do strumieniowania muzyki, która mogłaby być konkurencją dla Spotify. Teraz okazało się, że w aplikacji pojawiła się pierwsza integracja związana bezpośrednio z branżą muzyczną.


Nowa opcja to współpraca TikToka z Ticketmaster. Pozwala ona użytkownikom kupić bilet na wybrany koncert czy inne wydarzenie bezpośrednio z aplikacji.

Twórcy treści na TikToku otrzymali tym samym możliwość dodania linku, który odsyła do różnych wydarzeń, w tym koncertów. Gdy użytkownik wejdzie w załączony link, zostanie przekierowany do zakładki Ticketmaster w aplikacji TikTok, gdzie otrzyma możliwość płatności za wybrany bilet.



Na ten moment nowa funkcjonalność dostępna jest tylko dla wybranych artystów, w tym m.in. Demi Lovato, OneRepublic czy Ushera. Oprócz branży muzycznej, nowa integracja pozwala także na zakup biletów na WWE. Prawdopodobnie jeśli zostanie ona dobrze przyjęta przez użytkowników, możemy spodziewać się jej rozszerzenia o kolejne duże wydarzenia.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.