"The Blaze House" - nowy projekt polskich YouTuberów po tygodniu od startu

Od projektu domu Ekipy Friza, który rozpoczął się ponad rok temu, powstało już kilka podobnych inicjatyw polskich twórców, a tylko w ostatnim tygodniu, wystartowały aż dwie kolejne. Przed ogłoszeniem BOXDELA, swój projekt pt. "The Blaze House" zapowiedzieli wspólnie Smav, Dominik Rupiński oraz Paweł Zmitrowicz.


Dom Ekipy Friza, Chorsmeni, Team X czy Willa TikTokerów - to tylko część wspólnych projektów polskich influencerów, która powstała przez ostatni rok. Śladem zagranicznych twórców idą kolejni twórcy, którzy decydują się na wspólne nagrywanie materiałów w jednym domu. W przypadku Ekipy Friza, projekt okazał się strzałem w dziesiątkę, który zdobył rekordową popularność. Mimo tego, część wspomnianych projektów albo nie osiągnęła zawrotnej popularności, albo niemal całkowicie została porzucona. Wydaje się jednak, że tworzenie zespołu twórców i działanie na wspólnej przestrzeni kierunek, w którym stale będzie podążało coraz więcej polskich YouTuberów. W tym tygodniu swój projekt ogłosił BOXDEL oraz Budda, a kilka dni wcześniej zrobił to Smav, Dominik Rupiński oraz Paweł Zmitrowicz. Trójka influencerów znanych głównie z YouTube oraz TikToka, postanowiła rozpocząć projekt "The Blaze House". Jak pomysł ma się tydzień po starcie?

"The Blaze House" został oficjalnie ogłoszony 7 kwietnia tego roku na kanale Dominika Rupińskiego (760 tysięcy subskrypcji). W filmie twórca postanowił przedstawić członków zespołu oraz oprowadzić widzów po nowym domu. Dominik zaznaczył, że mimo obecnie panującej sytuacji, cała przeprowadza odbyła się w bezpieczny sposób, a decyzja o jej przeprowadzeniu była spontaniczna i wynikała z kończącej się umowy na wynajęcie poprzedniego mieszkania oraz biura.



Popularny YouTuber oraz TikToker powiedział, że na ten moment w domu będą mieszkali w trójkę, jednak gdy sytuacja epidemiologiczna się ustabilizuje, zaproszą innych twórców, z którymi będą realizować wspólne materiały.

"The Blaze House" jest projektem influencerów, którzy realizują w jego ramach filmy na swoje kanały. Projekt nie ma tym samym osobnego kanału YouTube, jednak zostały założone dodatkowe profile zespołu na TikToku (@blaze_house) oraz Instagramie (@TheBlazeHouse).



Mimo sporej rozpoznawalności twórców w internecie, na ten moment nie można mówić o sukcesie inicjatywy. Największą popularność do tej pory zdobył film Dominika z ogłoszenia projektu. W niecały tydzień wygenerował liczbę ok. 150 tys. wyświetleń, co nie stanowi wielkiego wyniku, biorąc pod uwagę, że kanał subskrybuje ponad 750 tysięcy osób. Niemniej jednak, życzymy twórcom powodzenia przy tworzeniu i rozwijaniu projektu!

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.