Rezigiusz zdradził, ile kosztował go największy polski Squid Game

Rezigiusz zdradził, ile kosztował go największy polski Squid Game

Minął już ponad tydzień od publikacji największej pod względem uczestników produkcji polskiego YouTubera. Squid Game od reZigiusza został odtworzony już blisko w 2 miliony razy, a teraz twórca zdradził, ile kosztowało go stworzenie materiału oraz ile na nim zarobił. 


Największy polski Squid Game na ponad 100 osób był bardzo zaawansowaną produkcją, w którą oprócz uczestników konkurencji, zaangażowanych było mnóstwo osób z Thunder Crew reZigiusza, a także medycy czy inni YouTuberzy. Wczoraj na swoim Instagram Story Remigiusz zdradził, ile kosztował go film. Według relacji, produkcja oprócz poświęcenia wielu godzin zespołu, kosztowała ekipę 48 tysięcy złotych. Film dodatkowo nie miał żadnego sponsora, więc jak zdradza Remek, "projekt finansowo oczywiście się kompletnie nie spiął". "Projekt był zrealizowany strikte ambicjonalnie" - tłumaczy także YouTuber. Ile natomiast zarobił na siebie film?

Na ten moment kwota z AdSense to nieco ponad 18 tysięcy złotych, od których należy odjąć prowizję agencji reklamowej, a także podatek dochodowy. "Nadal na filmie w plecy ponad 40k" - wyjaśnia reZigiusz.



Pomimo tak wysokich nakładów czasu oraz finansów, YouTuber stwierdził,  że chce robić takich projektów więcej. "Planowanie, realizacja, postprodukcja, to była piękna misja... chcemy ich w Thunder Crew więcej. I definitywnie będziemy takie częściej realizować, mając nadzieję, że prędzej czy później rynek dorośnie do decydowania się na tak wielkie projekty." - pisze na Instagram Story Remigiusz Wierzgoń.

Z naszej strony gratulujemy świetnego odbioru projektu przez widzów oraz ambicji całego zespołu Thunder Crew, która z pewnością zaowocuje jeszcze w wiele ciekawych materiałów.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.