Friz

Friz

  • imię i nazwisko: Karol Wiśniewski
  • miejscowość: Kraków
  • start kanału: 2010-10-15
  • liczba filmów: 803
  • kategoria: Gaming, Vlog
  • liczba wyświetleń: 762 064 177
  • liczba subskrypcji: 2 970 000

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.
...więcej >>

BIO:

Friz to wiodąca postać na polskim YouTubie, która nagrywa filmy o Pokemon Go. Mimo tego, że największa popularność tej gry już przeminęła, to jego filmy nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ to, co robi Friz jest pełne pasji i widać, że Friz w Pokemony gra na 100 procent, co jego fani (zwani Pokemonawi Friza) bardzo sobie cenią. Należy jednak pamiętać, że początki kanału Friza były zgoła inne. Na początku Friz na swoim kanale zamieszczał różnego typu challenge, vlogi czy relacje z takich imprez jak Intel Extreme Masters. Dzisiaj jednak Friz jest już bardziej utożsamiany z trenerem Pokemon, niż z vlogerem. Chociaż trzeba przyznać, że Friz w swojej pokemonowej pasji tworzy różne formaty, w tym właśnie vlogi informacyjne z najnowszymi wieściami od Niantic, live\'ami z łapania pokemonów, ewoluowania ich czy wykluwania jajek. Friz odznacza się wielką kreatywnością w wykluwaniu pokemonowych jajek wykorzystując do ich wykluwania drona albo skuter śnieżny. Kanał Friza jest bardzo znany wśród pokemonowego świata, w efekcie czego Friz ma okazje przeprowadzać rozmowy z najlepszymi graczami Pokemon Go. W tych rozmowach zapraszani gracze mówią o swojej przygodzie z Pokemon Go, chwalą się swoim Pokedexem oraz pokazują swoje medalowe odznaczenia. Friz prowadzi swój sklep z odzieżą dla fanów z designerskimi wzorami. Poza YouTubem Friz aktywny jest także na swoim Facebooku, a także Instagramie, jako frizoluszek, oraz Snapchacie pod nazwą xfrizoluszek.

RANKINGI:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE:

  • liczba subskrybentów: 2 970 000
  • liczba obserwujących: 0

DANE SZCZEGÓŁOWE YOUTUBE:

Data Subskrypcje Wyświetlenia
2019-10-18 0 2 970 000 1 724 949 762 064 177
2019-10-17 0 2 970 000 1 687 341 760 339 228
2019-10-16 0 2 970 000 1 736 620 758 651 887
2019-10-15 0 2 970 000 1 679 465 756 915 267
2019-10-14 10 000 2 970 000 2 285 809 755 235 802
2019-10-13 0 2 960 000 2 871 229 752 949 993
2019-10-12 0 2 960 000 2 854 896 750 078 764
2019-10-11 0 2 960 000 2 053 650 747 223 868
2019-10-10 0 2 960 000 1 495 249 745 170 218
2019-10-09 10 000 2 960 000 1 911 173 743 674 969
2019-10-08 0 2 950 000 1 790 141 741 763 796
2019-10-07 0 2 950 000 1 933 868 739 973 655
2019-10-06 0 2 950 000 2 402 302 738 039 787
2019-10-05 0 2 950 000 2 269 520 735 637 485
2019-10-04 10 000 2 950 000 1 908 707 733 367 965
2019-10-03 0 2 940 000 2 151 011 731 459 258
2019-10-02 0 2 940 000 1 921 804 729 308 247
2019-10-01 0 2 940 000 1 890 471 727 386 443
2019-09-30 0 2 940 000 2 096 028 725 495 972
2019-09-29 10 000 2 940 000 2 518 885 723 399 944
2019-09-28 0 2 930 000 4 211 209 720 881 059
2019-09-26 10 000 2 930 000 2 322 164 716 669 850
2019-09-25 0 2 920 000 2 247 808 714 347 686
2019-09-24 0 2 920 000 2 355 895 712 099 878
2019-09-23 10 000 2 920 000 2 287 027 709 743 983
2019-09-22 0 2 910 000 2 516 898 707 456 956
2019-09-21 10 000 2 910 000 4 182 470 704 940 058
2019-09-19 0 2 900 000 1 767 698 700 757 588

SUBSKRYPCJE MIESIĄC:

SUBSKRYPCJE ROK:

WYŚWIETLENIA MIESIĄC:

WYŚWIETLENIA ROK: