Trochę o filmie:
Rojo zaczyna w typowy dla siebie humorystyczny sposób, wyolbrzymia on pojęcie lokowania produktu zasłaniając dużą część widzianego przez nas obrazu logiem oraz nazwą MSI. Co poza tym? Jest on strasznie zadowolony z patronatu tego komputerowego giganta. Na kanale będą pojawiać się materiały z testowania produktów wspomnianej firmy. Sam fakt tej współpracy odbije się na PZR, które otrzyma wsparcie oraz na CHTR z nowym ciekawym podejściem. Co tak naprawdę podoba się Patrykowi najbardziej? Logo. Czarno-czerwona tarcza ze skyrimowym smokiem. Kogoś to jeszcze dziwi?!
Oryginalny post w materiałem możecie zobaczyć poniżej:
Na stronie MSI pojawił się pierwszy konkurs związany ze współpracą z ROJEM!
Dokładnie dzisiaj, czyli 6 czerwca swój start ma konkurs pod nazwą „YOUTUBER TESTUJE!”. Jest to akcja rozpoczynająca dłuższą współpracę Patryka z firmą spod logo tarczy i smoka. O co dokładnie chodzi w konkursie? Wejdźcie na stronę z powyższego linku i przekonajcie się sami. Spróbujcie swoich sił, bo naprawdę warto. Konkurs trwa od dzisiaj 6 czerwca aż do 30 czerwca. Pamiętajcie jednak, że tylko do 20, można przesyłać prace konkursowe.
To nie jest pierwsza współpraca Rojsona i MSI. Mieli oni okazję spotkać się już w tym roku na IEM. Patryka można było znaleźć na ich stanowisku w Katowickim spodku. Więcej o tym możecie przeczytać w naszym artykule.
Zapraszamy również do sprawdzenia się w naszym quizie na temat Roja.
Co sądzicie o tej współpracy? Rojo i MSI - czy to dobry pomysł? Piszcie w komentarzach swoje zdanie na ten temat.
Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.