Płyta

Płyta "SEZON 3" trafiła do sieci! EKIPA dzieli się wynikami preorderu

Wczoraj (26 czerwca) miała miejsce długo wyczekiwana premiera debiutanckiego albumu Ekipy Friza. "SEZON 3" w fizycznej wersji dotarł do pierwszych osób, które zdecydowały się na zamówienie płyty w preorderze, natomiast wszystkie kawałki trafiły na kanał YouTube EKIPY oraz na Spotify. 


"SEZON 3" w wersji DELUXE to aż 16 utworów, w tym cztery które mogliśmy słyszeć przed premierą płyty oraz piosenka pt. "Napad na bank" z gościnnym udziałem Roxie na refrenie, która została opublikowana wraz z klipem w dniu premiery krążka.



Na płycie oprócz wszystkich członków Ekipy Friza udzielili się gościnnie tacy artyści jak Roxie, B.R.O, Qry, Jacuś czy Janusz Walczuk. W pracę nad "SEZONEM 3" zaangażowanych było wiele osób, a swój ogromny wkład w tekst oraz produkcję miał m.in. B.R.O i Cleo.

Dziś na oficjalnej stronie EKIPA HOLDING pojawił się nowy komunikat prezentujący wyniki finansowe preorderu płyty Ekipy Friza. Jak czytamy, przychody ze sprzedaży płyty „EKIPA – SEZON 3” w samym preorderze wyniosły 2 202 241,92 złotych netto. Na wynik ten składa się przychód ze sprzedaży fizycznej wersji płyty, który wyniósł 1 424 249, 30 zł, teledyski z kanału EKIPA – 351 623,62 zł (stan na maj 2021), 161 369 zł netto ze Spotify oraz 265 000 zł netto od sponsorów.



Ekipa chwali się dodatkowo liczbą odtworzeń opublikowanych do tej pory singli. Jak informuje, wygenerowały one łącznie 133 801 248 wyświetleń na YouTube oraz 26 894 925 odtworzeń na Spotify. Trzeba przyznać, że wynik ten robi ogromne wrażenie, szczególnie biorąc pod uwagę, że wszystkie utwory zostały opublikowane na wyżej wymienionych platformach dopiero wczoraj, a przed nami jeszcze kilka niespodzianek od Ekipy w ramach promocji płyty. Jakie dokładnie?

Ekipa zdradziła plany dotyczące nadchodzących publikacji. Jak dowiadujemy się z komunikatu spółki, jeszcze w te wakacje na YouTube trafią minimum 3 nowe teledyski, z czego jeden z nich będzie animacją, która ma być najbardziej zaawansowanym tego typu teledyskiem w Polsce. Jest na co czekać!

Źródło: ekipaholding.pl

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.