Oto najchętniej oglądane filmy 2019 roku na polskim YouTube

Oto najchętniej oglądane filmy 2019 roku na polskim YouTube

Nowy rok zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że przyszedł moment na pierwsze podsumowania obecnie trwającego! YouTube kolejny raz postanowił podzielić się z nami listą 10 najchętniej oglądanych filmów na polskim YouTube. 


Co bardzo istotne, YouTube przygotowując obecne zestawienie uwzględnił nie tylko liczbę wyświetleń, ale także zaangażowanie widowni, czyli m.in.: czas oglądania, polubienia i udostępnienia. Poniższe zestawienie nie jest zatem listą wideo z największą liczbą odsłon, ale jest zestawieniem najchętniej oglądanych filmów przez widzów, biorąc pod uwagę wskazane aspekty.

10. Dzielnica prostytucji w Bogocie – Kolumbia


Zacznijmy od miejsca 10, na którym znalazł się film Bartka z kanału BezPlanu. Twórca jednego z najpopularniejszych podróżniczych kanałów na polskim YouTube osiągnął ponad 3 900 000 wyświetleń pod filmem z dzielnicy prostytucji w stolicy Kolumbii - Bogocie.


9. Czego NIE mówią sprzedawcy 


Miejsce 9 z liczbą ponad 4,6 miliona wyświetleń zajmuje jedyny w tym podsumowaniu film ekipy Abstrachuje. Ten niesamowity wynik osiągnął opublikowany w marcu materiał "Czego NIE mówią: SPRZEDAWCY".


8. Pomylisz się – wpadasz do basenu


Kolejne miejsce należy do twórcy, który w tym roku na YouTube osiągnął naprawdę wiele. Mowa oczywiście o Frizie, którego film "POMYLISZ SIĘ = WPADASZ DO BASENU!" nagrany wspólnie z członkami Ekipy, osiągnął do tej pory ponad 5 400 000 wyświetleń! Co ciekawe, tak wielka liczba odtworzeń została zebrana w niecałe 4 miesiące.


7. Najgorsze sytuacje w życiu małego człowieka


Na miejscu siódmym znajdziemy film Mini Majka, który przedstawił najgorsze sytuacji w życiu małego człowieka. Film ten osiągnął blisko 4,2 miliona wyświetleń oraz ponad 226 tysięcy łapek w górę. Co ciekawe, inny film pt. "Dzień z życia małego człowieka" opublikowany w kwietniu tego roku osiągnął ponad 10 milionów wyświetleń więcej, jednak cieszył się znacznie mniejszym zaangażowaniem, a sądząc po komentarzach, liczba wyświetleń wzięła się z przedstawiania materiału w innych krajach, stąd YouTube nie uwzględnił go w tym podsumowaniu.




Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. YouTube ogląda od 2009 roku. Interesuje się tematyką wideo w Internecie. Przy okazji publikacji wpisów, zajmuje się grafiką komputerową.