Nie żyje Technoblade. Popularny YouTuber miał 23 lata

Nie żyje Technoblade. Popularny YouTuber miał 23 lata

Dziś dotarła do nas smutna wiadomość. Nie żyje Technoblade, czyli popularny YouTuber i gracz Minecraft, którego kanał subskrybowało ponad 10 milionów widzów z całego świata. Słynny twórca przegrał walkę z rakiem.


Dziś na kanale Technoblade pojawił się film pt. "so long nerds". W filmie głos zabrał ojciec 23-letniego YouTubera, który przeczytał wiadomość pozostawioną przez Technoblade. "Witam wszystkich, tutaj Technoblade. Jeśli to oglądasz, to nie żyję" - rozpoczął wiadomość popularny YouTuber. W pozostawionej notce, twórca podziękował swoim widzom oraz innym twórcom za całe wsparcie, jakie otrzymał za swojego życia. Ujawnił także, że jego prawdziwe imię to Alex. Tata YouTuber zdradził w filmie, że wraz z synem snuli pomysły na stworzenie ostatniego filmu na YouTube, jednak Alex miał trudności w normalnym funkcjonowaniu. 23-latek zmarł niedługo po tym, jak napisał główną część scenariusza pożegnalnego materiału.



Technoblade w 2021 roku ujawnił publicznie, że zdiagnozowano u niego raka. Zaczęło się od zwykłego bólu ręki, a niedługo później okazało się, że lekarze wykryli u niego mięsaka - rzadki rodzaj nowotworu, który rozwija się w tkankach łącznych organizmu.

Po publikacji dzisiejszego materiału, wielu twórców wyraziło kondolencje związane z odejściem ich przyjaciela. Wiadomość w mediach społecznościowych przekazali m.in. członkowie serwera Dream SMP, z którym współpracował Technoblade, ale także inni czołowi streamerzy i YouTuberzy.





Technoblade rozpoczął działalność na YouTube w 2009 roku na kanale StudioLORE. Rozpoczął od nagrywania materiałów z Team Fortress 2 oraz Roblox, natomiast swój główny kanał założył kilka lat później - w 2013 roku, kiedy to skupił się na publikacji odcinków z Minecrafta. Od tego czasu twórca zgromadził ponad 10 mln subskrybentów, za co otrzymał nagrodę od YouTube, a jego najpopularniejszy film obejrzano ponad 40 miliony razy.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.