Netflix kończy z darmowym miesiącem próbnym w Polsce

Netflix kończy z darmowym miesiącem próbnym w Polsce

W sieci można było spotkać się z ofertami kupna subskrypcji Netflixa za dużo niższą cenę od dłuższego czasu. Sposób w jaki działał cały mechanizm "sprzedawców" polegał na wykorzystaniu darmowego okresu próbnego, który w konsekwencji zostaje usunięty.


W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać.

Taki komunikat zobaczymy teraz na stronie polskiego Netflixa. Ponadto zmieniono również ekran startowy, który w tym momencie zachęca do skorzystania z pełnej usługi i przedstawia cennik.



Na chwilę obecną, zgodnie z oświadczeniem zarządu portalu streamingowego wiadomo, że Netflix prowadzi tylko testy, które sprawdzają ile osób zechce korzystać ze strony. Niewykluczone jest jednak, że darmowy okres próbny już nie powróci.
Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe.

Z jednej strony tracą ludzie, którzy rzeczywiście chcą skorzystać z okresu próbnego, aby w końcu zdecydować się na wykupienie usługi lub też nie. Z drugiej, w końcu działania nieuczciwie zarabiających "handlarzy pakietami" zostają udaremnione albo przynajmniej utrudnione. A jakie jest wasze zdanie w tym temacie?

avatar

Angelika Kaluga

Brak opisu