"MrBeast Burger" ma już 420 restauracji i pierwszą poza USA

MrBeast - jeden z najpopularniejszych YouTuberów ostatnich miesięcy na świecie - w grudniu 2020 roku wraz ze swoim zespołem wpadł na pomysł założenia sieci restauracji "MrBeast Burger".  Fastfood vlogera we współpracy z Virtual Dining Concepts znajduje się już w 420 lokalizacjach, a w ostatnich dniach po raz pierwszy pojawił się poza granicami Stanów Zjednoczonych. 


Sieć restauracji MrBeasta choć powstała pod koniec zeszłego roku, planowana była już od wielu miesięcy. Oferuje ona burgery, frytki, desery i różnego rodzaju napoje. Klienci mogą zamawiać jedzenie poprzez aplikację na smartfony. Cały pomysł opiera się na formie franczyzy, co pozwala rozwijać się sieci w niesamowitym tempie. Poniżej możecie obejrzeć grudniowy film YouTubera, w którym informuje o otwarciu pierwszej restauracji. Materiał do tej pory został odtworzony już blisko 50 milionów razy.


W nieco ponad 3 miesiące "MrBeast Burger" ma już 420 restauracji zlokalizowanych od zachodniego po wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych, a także pierwszą restaurację w Kanadzie.

 



Twórca na swoich mediach społecznościowych pochwalił się także faktem, że "MrBeast Burger" ma już więcej lokalizacji niż popularny w USA fastfood "In-N-Out Burger".

 



Burgerownie YouTubera cieszą się olbrzymią popularnością. Świadczy o tym chociażby fakt, że po publikacji filmu MrBeasta o restauracji, padły serwery aplikacji, a chwilę później we wszystkich 300 punktach zabrakło burgerów, bowiem wszystkie zostały wyprzedane. Według informacji podanych przez twórcę, w 2 miesiące sieć sprzedała ponad milion kanapek. Opinie o fastfoodzie są jednak mieszane. W sieci możemy znaleźć równie dużo pochlebnych jak i krytycznych opinii o jakości jedzenia w "MrBeast Burger".

MrBeast wraz z osobami odpowiedzialnymi za projekt mają na celu trafić do wielu innych krajów na świecie. Kto wie, być może kiedyś zobaczymy restaurację YouTubera w naszym kraju.

Kuba Chudziak

Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.