Z badań przeprowadzonych przez brazylijską witrynę IBOPE Repucom wynika, że oficjalny kanał Reprezentacji Polski na YouTubie - Łączy Nas Piłka jest drugim pod względem subskrypcji kanałem na świecie wśród innych tego typu kanałów. Badanie z dnia 9 października plasuje kanał Łączy Nas Piłka z 423 534 subskrypcjami na drugim miejscu YouTube'owych kanałów reprezentacji piłkarskich. Lepsi są tylko Francuzi, którzy 9 października mogli pochwalić się liczbą 501 860 subskrybentów swojego kanału na YouTubie. Tuż za nami są Anglicy, którzy na YouTubie stanowią 395 114 subskrybentów.
Przeprowadzone badanie dotyczy wszystkich social mediów prowadzonych przez piłkarskie reprezentacje sportowe. W ogólnym rozrachunku, na który złożyła się liczba obserwujących profil na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTubie Polska zajmuje 16 miejsce.
Analizując powyższy ranking, można dojść do wniosku, że 16 miejsce, choć wciąż niezłe, to pozostawia pewien niedosyt, gdyż z całą pewnością mamy potencjał na wyższe lokaty w tym zestawieniu. YouTube'owy sukces Reprezentacji Polski to przede wszystkim zasługa Łukasza Wiśniowskiego, który jest twarzą piłkarskich vlogów. Do rozwijania pozostałych social mediów potrzebujemy kolejnych charyzmatycznych twarzy, jednak koniec końców i tak najważniejsze jest to, co dzieje się na boisku, a nie poza nim. A tam przywódcę już mamy, najbardziej charakterystycznego z możliwych.