W ubiegłym roku powstała specjalna strona zarządzania talentami, która miała rywalizować z YouTube Premium. Nowe serie były regularnie dodawane do jej oferty. Była ona znana z wielu ciekawych programów prowadzonych przez brytyjskich komików Jacka Howarda i Dean Dobbsa oraz amerykańskiego vloggera Shane'a Dawsona. Ponadto mogliśmy znaleźć tam też specjalną zakładkę ze starymi programami telewizyjnymi, takimi jak Dawson's Creek.
Serwis zadeklarował, że stworzy programy wyższej jakości z popularnymi gwiazdami YouTube'a i mediów społecznościowych na czele. Co ciekawe, Fullscreen mógł pochwalić się ogromną liczbą płatnych klientów. Mimo tego postanowiono zakończyć działalność serwisu, co ma nastąpić już w styczniu 2018 roku.
Warto wspomnieć, że we wrześniu nastąpiła fala zwolnień pracowników, w celu usprawnienia operacji. Całą sytuację skomentował założyciel Fullscreen George Strompolos na swoim blogu:
Kiedy zdecydowaliśmy się uruchomić naszą własną usługę SVOD , wiedzieliśmy, że będzie to ogromne wyzwanie. Doszliśmy do wniosku, że finansowanie SVOD - inwestycji długoterminowej - ograniczało naszą zdolność do inwestowania w dywizje, które mają bardziej ustaloną skalę i natychmiastowy wpływ.
Obalenie giganta nie jest zadaniem łatwym - to jest oczywiste. A czy jest możliwym? To pokaże czas, ale nie ma rzeczy (ani serwisów) niezastąpionych, musi być tylko mocny konkurent.