Najwidoczniej przypadkowe spotkania mogą przerodzić się w coś ciekawego, a już na pewno zabawnego. Twórcom z kanału Jeleniejaja udało się zobaczyć Kubę Wojewódzkiego, którego większość osób kojarzy na pewno z telewizji TVN, na jednej ze stacji benzynowych. Cóż innego mogliby zrobić, jak nie spróbować nabrać znaną personę. Musimy przyznać, że sam pomysł na historię, którą opowiedzieli Kubie, jest bardzo dobry i przede wszystkim trafiony w punkt, biorąc pod uwagę wczesny okres kariery showmana.
Internetowi twórcy YouTube postanowili podać się za pewien zespół disco-polo, który Kuba Wojewódzki mógł pamiętać z jednego z castingów do programu „Idol”, gdzie zasiadał w jury ponad 10 lat temu. Oczywiście kapela Jelenieryki, którą wymyślili, nigdy nie istniała, chociaż chłopaki chcą udowodnić nam zupełnie odwrotną, alternatywną wersję wydarzeń. Przedstawiają widzom archiwalne nagrania telewizji Polsat, na których udzielają wspólnego wywiadu oraz występują z autorską piosenką przed jury. 14 lat temu zostali niezrozumiani i wyśmiani przez sławne i znane twarze, ale to nie powstrzymało ich przed dalszym dążeniem w stronę spełnienia ich marzenia. W tym roku mieliśmy przecież niepowtarzalną okazję posłuchania ich na największym festiwalu muzyki elektronicznej – Tomorrowland. Nie wierzycie nam? Obejrzyjcie powyższy film i przekonajcie się sami!
Oczywiście cała historia to jedno wielkie kłamstwo, ale musimy przyznać, że materiał jest zmontowany na tyle dobrze, że na początku ciężko zorientować się, że to wszystko to tylko bardzo dopracowany żart. Osoby mniej spostrzegawcze lub takie, które zareagowały na produkcję impulsywnie, miały na pewno wyraźne wątpliwości dotyczące prawdziwości tego, co przed chwilą obejrzały. Widać to głównie w komentarzach:
Serio byliście w idolu czy to jakiś troll?
Jak oni nawet nie byli w Idolu XD
Serio graliście na Tommorowlandzie?
A czy Wy zostaliście nabrani, czy, tak jak Kuba wojewódzki, nie daliście się wkręcić? Piszcie w komentarzach!
Współzałożyciel portalu APYnews. Zainteresowany tematyką wideo w internecie oraz influencer marketingiem od blisko 10 lat.