Gra Dying Light 2 w końcu doczekała się swojej premiery. Debiut produkcji już teraz możemy zaliczyć do udanych, bowiem w dniu premiery tytuł aż pięciokrotnie przebił rekord aktywności pierwszej części.
Dying Light 2 to produkcja polskiego studia Techland, która w piątek zadebiutowała na całym świecie. W najlepszym momencie w Dying Light 2 w dniu premiery grało ponad 245 tysięcy użytkowników jednocześnie, czyli pięć razy więcej niż w najlepszym momencie pierwszej wersji gry. Jeszcze lepszego wyniku możemy spodziewać się dziś lub jutro, gdyż zazwyczaj to właśnie w weekend więcej graczy interesuje się nowymi tytułami.
Zainteresowanie grą przekuło się także na całkiem dobre opinie graczy. Obecnie ok. 80% z nich jest pozytywna, co świadczy o tym, że produkcja Techlandu została generalnie dobrze przyjęta. O sukcesie produkcji świadczy także fakt, że gra cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród YouTuberów i streamerów. W tej chwili wielu z nich prowadzi na swoich kanałach serie, w których przedstawiają swoją rozgrywkę. Na polskim YouTube możemy obejrzeć m.in. serię u Tivolta, SargeThePlayera, ROJSONA czy Rocka.