Nowa gra Battle Royale firmy Activision cieszy się wyjątkowo dużym zainteresowaniem. Ponad 30 milionów pobrań od premiery, która odbyła się 10 marca, to jeden z lepszych wyników w branży. Darmowa produkcja osadzona w uniwersum Call of Duty: Modern Warfare zaczyna już przebijać wynikami konkurencyjne Apex Legends, a w obecnej sytuacji zainteresowanie grą będzie wciąż rosło.
Nie da się ukryć, że firma Activision idealnie trafiła z datą premiery swojej własnej gry Battle Royale. Mnóstwo graczy siedzi obecnie w domu, a darmowe Call of Duty wydaje się bardzo zachęcającą opcją. Warzone posiada wszystkie cechy charakterystyczne dla obecnego Battle Royale, jak zwężający się obszar rozgrywki, bogaty arsenał dostępnych broni oraz potężne lobby, mieszczące aż do 150 graczy w jednej rozgrywce. Ponadto na każdej mapie do dyspozycji graczy czeka 5 typów pojazdów.
Over 30 million of you have dropped in to play #Warzone. Thank you to this amazing community .
Na początku tego tygodnia firma deweloperska Infinity Ward dodała do gry nowy tryb solowy. Może to oznaczać, że produkcja będzie regularnie aktualizowana o kolejne nowości.