W 2013 roku firma spożywcza Nestle rozpoczęła współpracę z Google. Na rynek została wtedy wypuszczona nowa wersja Androida 4.4.4 Kit Kat. Ta jedna z najbardziej udanych wersji systemu, zrobiła furorę na całym świecie i nadal funkcjonuje ona na około 40% urządzeniach z dostępem do sklepu Google Play.
W tym roku w sklepach w Wielkiej Brytanii będzie można spotkać kolejny owoc współpracy gigantów - 600 tysięcy batoników YouTube. Jest to zwykły KitKat, który posiada opakowanie z nazwą serwisu wideo. Jest to pierwsza tak duża zmiana opakowania batonika od przeszło 8 dekad, co stanowi nie lada gratkę dla fanów KitKat'a jak i YouTube'a. Niestety, batonika z zmienioną nazwą nie kupicie w innych krajach.
Współpraca nie została ograniczona jednak tylko do sprzedaży batonów. Jeśli wejdziecie w poniższy film, który został umieszczony na kanale KitKat'a, będziecie mogli obejrzeć 4 najczęściej oglądane filmiki na YouTube z bieżącego dnia. Wystarczy odtworzyć wyskakującą z prawej strony filmiku playlistę.
Akcję zorganizowano z okazji 80-lecia KitKata oraz 10-lecia YouTuba.
Źródło: nestle.co.uk
Brak opisu